A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Усмивките на вселената 29.09.2007г.

Днеска се видях с кака Събина и Райна. Ходихме на разходка. Минах през просист за малко. Взех на Дениамбър телефона от сервиз. Купих си едно много готино сапунче от българска роза в НДК. Вечерта хапнах телешки пържоли и кърначета. Абе добре си прекарах 🙂

Усмивките на вселената 28.09.2007г.

Днеска прекарах поголямата част от деня в разходка и разглеждане на Берлин. Когато ходихме с Борян разстоянията ми изглеждаханаистина големи, но днеска бях сам и обиколих половината берлин за четерери часа пеша. Тръгнах от Аликсандърплатц, минах през ротен ратхаус, завих по реката и продължих все по нея до райхстага (взел съм му мярката, следващия път […]

Усмивките на вселената 27.09.2007г.

Днеска аз лично никаква не я свърших на срещата. За сметка на това тъй като срещата беше от 10ч, имах възможност да разгледам една църква сутринта. На обяд ходихме на суши. Бешемного вкусно. Аз си поръчах някакво със сьомга. Вечерта излезнах към 4 и ходих да разглеждам града. По точно шарлотенбургския дворец. Това е някакъв […]

Усмивките на вселената 26.09.2007г.

Днеска всъщност свършихме това за което бяхме дошли – разпределихме задачите за работа. Като се върна в България ги почваме. За сметка на това стояхме до късно, но беше приятно. С Борян вечеряхме в някаква дюнерджийница и си ходихме. Между другото в германия в дюнерите слагат ориз, а не пържени картофи. В София само в […]

Усмивките на вселената 25.09.2007г.

Днеска беше първия ден от берлинската среща. Още не бяха свършили отчетите, така че аз нищо не правих. На обяд ходихме да ядем на пакрива на райхстага. Ресторантчето беше много приятно, а и храната беше вкусна. Основното ястие беше някакво свинско, но никога до сега не съм ял толкова крехко свинско – не знам как […]

Усмивките на вселената 24.09.2007г.

Един ден на път отново. Постоях малко в работата. Минах да видя дали е готов на Дени телефона. Оказа се че не е. След това с автобусчето към летището. В самолетченцето (едно такова мъничко Боингче 🙂 . Снимах облаците и градовете от 10 километра височина. Слезнах на летището и тръгнах към автобуса. Голям майтап беше […]

Усмивките на вселената 23.09.2007г.

Днеска на връщане от братовчедите се разбрахме с малката Дени да се видим на сладкарница в Симеоново. В 1 часа се срещнахме с нея и Мими и ходихме натам. GPS-ът ми се справи задоволително докато не тръгнахме из планината. Трябва просто да взема туристически карти за Route 66. Иначе си прекарахме много добре, а вечерта […]

Усмивките на вселената 22.09.2007г.

На път за вкъщи. След обилната закуска имахме два три часа да се позабавляваме и си тръгнахме. По пътя не спряхме никъде този път, но слезнах на пазара в красно село и се прибрах бързичко вкъщи. Много приятно беше. Вечерта ходих на гости на братовчедите. Много приятно си прекарах с тях 🙂

Усмивките на вселената 21.09.2007г.

Днеска целия ден го прекарахме в игри и забавления. След обилната закуска, имахме презентации на фирмата, след това обяд и отново забавления. Играх Боулинг, ходих на басейн. Играх въздушен хокей. Абе забавлявах се. Вечерта имаше празнична вечеря. Имаше DJ и много танцувахме. Тозе път останах да танцувам до два часа. Тоест докато ни изгониха 🙂 […]

Усмивките на вселената 20.09.2007г.

Днеска беше интересен ден. Сутринта си оправих багажа и тръгнах за работата. Срещнахме се с колегите и тръгнахме към Катарино. Пътувахме около 3 часа. GPS-ът се справи доста добре. Обядвахме и отидохме да играем Боулинг до вечерта. Имаше кратко представяне в 18ч на фирмата и на фигурите в нея на което ни раздадоха табелки и […]