A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Усмивките на вселената 01.01.2009г.

Чудехме се дали все пак да не отидем до Таксим, да видим дали няма нещо интересно, но се отказахме и се върнахме пеша до хостела.
По пътя минахме по моста “Галата” над залива злания рог. Много е красив Истанбул нощем.
Срещу моста има разни дворци, джамии, всички подходящо осветени. Невероятно е.
Самия мост е на два етажа.
Отгоре минават колите, а отдолу има рибни ресторантчета.
Тръгнахме по трамвайната линия и се върнахме вкъщи от Галата за около час и нещо.
Легнахме си да спим и към 10ч се събудихме.
Майка точно в този момент реши да звънне, и за малко да изпосъбуди всичките съквартиранти.
Както и да е.
Станахме и тръгнахме веднага на разходка.
Търсихме някое топло кафене, но като резултат намерихме съквартинатите ни от стаята и решихме да седнем при тях за малко.
Поговорихме си. Доста добре се справям с английския между другото. Те всички бяха англо говорящи, но добре се разбирах с тях.
След това посетихме синята Джамия и църквата света София и двете бяха много красиви и от вътре и от вън.
Чудехме се дали да влезнем в цистерната, но се отказахме.
След това ходихме на разходка в някакъв парк наблизо и намерихме едно много готино кафене с невероятен изглед към морето.
Там ни сервираха чай в някакви много странни чайници на два етажа. Стояхме близо два часа а може би и повече докато ни омръзна съвсем.
След това си намерихме едно ресторантче, където след като се стоплихме в хостела за малко ходихме да хапнем.
След това влезнахме в едно кафене, където пушихме наргиле.
Вечерта се качихме в общата стая горе в хостела, където също ни предложиха храна (нещо много люто).
Играхме табла, говорихме си и така времето мина неусетно.
Гледката от последния етаж е невероятна.
Домакините също са много любезни и услужливи и получихме ценна информация от тях.